Waardering van Velthuis Kliniek Rotterdam - Rotterdam op 16 november 2016

• Oogaandoeningen

Na lange tijd van avond-hoofdpijn, een steeds diepere frons in de loop van de dag, en ondanks regelmatige controle van mijn ogen bij de opticien (waar dan niets mis bleek met mijn ogen of bril) heb ik uiteindelijk gekozen voor een bovenooglid-correctie, iets wat ik jaren eerder had moeten doen. Het verschil is mega ! Ik ben van mijn hoofdpijn af, heb weer een open blik en zie er veel meer uitgerust en ontspannen uit. Na het eerste consult, waarin uitgebreid de tijd werd genomen om het te verwachten resultaat, de mogelijke bijwerkingen, de behandeling zelf en de nazorg te bespreken, ben ik enkele weken later behandeld door Dr. van Adrichem. De ingreep zelf viel me mee, en door de goede voorlichting heb ik totaal geen napijn gehad. Toen een week later de hechtingen er uit mochten waren de zwellingen al weg en zag het er al prachtig uit, in de weken erna is het alleen maar mooier geworden. Vandaag bij de laatste controle kan ik niet anders zeggen dan dat ik heel blij ben met het resultaat en het iedereen kan aanraden !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Velthuis Kliniek Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.