Velthuis Kliniek Velp

Esthetisch-medisch centrum

uit 16 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Velthuis Kliniek Velp - Velp op 18 oktober 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ik voelde me bestolen toen ik wakker was. Ik wou opvulling omdat mijn borsten bovenaan, vooral aan de buitenkant waren afgevlakt. Het voelde kleiner dan vroeger en wou groter weer vanouds. Lipofilling stelde ik voor. Het antwoord was duidelijk nee en het moest een borstlift worden. Ik vertrouwde op hun deskundigheid. Na de operatie voelde ik me bestolen. Nogsteeds de afvlakking en mijn borsten 2 cupmaten van bh kleiner ook optisch. Ik heb weken gehuild. En voel me nog steeds verschrikkelijk. Op papier staat dat ze naar je wensen luisteren, maar dat totaal niet. Ik kan nu alsnog geholpen worden of ik dan opnieuw wil betalen. Ik heb het niet, wie helpt mij nu? Dit mag toch niet. Mijn wens is nog steeds niet vervuld. Ik voel me intens verdrietig. Voor een man is dat zo te begrijpen. Je wilt je geslachtsdeel verlengen omdat je deze te klein vind . Je wordt wakker na de operatie en deze is nog kleiner. Ze beloofde mij volume behoud en voller worden bovenaan zei dr van den Berg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Velthuis Kliniek Velp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.