Waardering van Velthuis Kliniek Velp - Velp op 17 oktober 2017

5.3

Tijdens het consult/eerste behandeling van de Botox werd er aangegeven met niet te veel te beginnen. Dit om te kijken wat het effect zou zijn en het niet te overdoen. Als het niet genoeg zou zijn zou ik wat prikjes er van hen bijkrijgen bij de controle behandeling. Nou inderdaad, mijn klachten (rimpels in het voorhoofd en licht hangende oogleden) waren nog net zo aanwezig als voor de eerste behandeling. Vervolgens werd bij de controle behandeling gezegd dat het mij dan nog eens €200 zou kosten om wat prikjes bij te krijgen. Wat voelde ik mij voorgelogen en voor de gek gehouden.. Dit beangstigde mij dusdanig dat ik mijn andere klachten (en de klachten die ik nog steeds had na de behandeling) meteen bij een andere arts/kliniek heb laten doen. Erg jammer, want het was ook dichtbij mijn huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Velthuis Kliniek Velp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.