Waardering van Zipper Clinics Apeldoorn - Apeldoorn op 9 juni 2017

9.8

Al sinds mijn puberteit wilde ik graag een bovenooglidcorrectie laten doen, vanwege zwaar overhangende oogleden. Ik ben zó ontzettend blij dat ik na lang zoeken bij Zipper Clinics uit ben gekomen! Bij de intake, die plaatsvond in een prachtig, luxe ingericht pand in Apeldoorn, werd me duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten, en werd er eerlijk advies gegeven over mijn wensen en de haalbaarheid daarvan. Direct na het eerste gesprek kreeg ik de mogelijkheid van Floortje om een operatiedatum in te plannen (dit was niet verplicht, uiteraard) en omdat ik een zeer goede indruk had gekregen van dr. Cromheecke heb ik dat dan ook meteen gedaan. De operatie vond enkele weken later al plaats, op de locatie in Enschede. Alles verliep voorspoedig en ik kreeg duidelijke uitleg over de nazorg. Wat ik ook als heel prettig heb ervaren is dat Floortje buiten kantooruren bereikbaar was via WhatsApp voor het beantwoorden van eventuele vragen. Ik heb een paar dagen last van gezwollen oogleden gehad, maar na een week was mijn huid al weer volledig gekalmeerd en mochten de hechtingen verwijderd worden. We zijn inmiddels drie maanden verder, en ik heb de nacontrole achter de rug. Zowel dr. Cromheecke als ikzelf zijn zeer te spreken over het resultaat. Mijn enige aanmerking is dat ik dit veel en veel eerder had moeten doen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zipper Clinics Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.