Waardering van Zipper Clinics Enschede - Enschede op 5 oktober 2020

9.9
  • Plastische chirurgie

Bij de Zipper Clinic in Enschede heb ik een ooglidcorrectie laten uitvoeren. Eerst ben ik telefonisch heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Daarna ben ik bij langsgeweest voor een intakegesprek. Ook nu ben ik uiterst professioneel voorgelicht over de ingreep en voelde ik me heel serieus genomen. Enkele weken later volgde de ingreep, die bijna pijnloos en heel prettig verliep. Iedereen was heel vriendelijk en ik had alle vertrouwen in dr. Cromheecke. Binnen 20 minuten was het klaar en mocht ik nog even bijkomen in een aparte ruimte met een drankje. Hier kreeg ik ook uitgebreid advies over het genezingsproces en wat ik zelf kon doen om dat voorspoedig te laten verlopen. Mét een cadeautje en een telefoonnummer dat ik kon bellen mocht er en dringende vraag zijn. Eenmaal thuis werd ik een nog gebeld om te vragen hoe het met me ging. Ik ben heel tevreden over het resultaat! Al met al een heel prettige ervaring waardoor ik Zipper Clinics zeker ook anderen zou aanraden

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zipper Clinics Enschede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.