Ceulen Klinieken, locatie Schiedam

Dermatologisch centrum

Laan van Bol'es 3 A 3122 AE Schiedam
Deze locatie is onderdeel van Ceulen Klinieken

Waardering van Ceulen Klinieken, locatie Schiedam - Schiedam op 13 februari 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Huidkanker

Ik ben nu al ruim vijf jaar in goede behandeling bij specialist Drs. T.D. Wentel in Schiedam. Op de eerste plaats kan ik alles goed uitleggen en heb hij een luisterend oor. Bij een behandeling krijg ik goede voorlichting. Hij geef heel goed aan :als ik na een behandeling vragen heb of ik twijfel wat er met de wond is. Even bellen en krijg ik voor dezelfde dag nog een tijd om even langs te komen, ook dat stel ik zeer op prijs. Ook zijn assistentie stellen mij erg gerust en vriendelijk. Ook belangrijk dat er goede tram en/of busverbinding is. Het parkeren is naast de kliniek, altijd plaats en gratis. Hiermee mijn ervaring en wens ieder een goede verzorging. Met vriendelijke groet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ceulen Klinieken, locatie Schiedam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.