Ceulen Klinieken, locatie Schiedam

Laan van Bol'es 3 A 3122 AE Schiedam
Deze locatie is onderdeel van Ceulen Klinieken

67 resultaten voor je selectie:

18 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goed geholpen de afgelopen jaren. De arts werkt altijd op tijd. Neemt de tijd en is zeer kundig. Dit geldt ook voor het overige personeel.

9.9
15 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Kundig. Altijd op de afgesproken tijd aan de beurt. Ondernemen ook direct actie als zij dat noodzakelijk achten. Prima ervaring met dr Wentel en de andere medewerkers.

13 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Gewoon hele goede ervaring. Vriendelijk, deskundig en duidelijk

8.5
12 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima geholpen in deze kliniek. Snel geopereerd aan huidkanker en door gestuurd naar collega in ziekenhuis voor behandeling van andere plek met Mohschirurgie. Enige minpunt was het maken van...

9.7
12 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ceulen kliniek Schiedam met haar behandelend arts en personeel zou ik te allen tijde aanbevelen, wat een professionals! En tegelijkertijd super vriendelijk.

10 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundig en vriendelijk personeel en artsBijna geen wachttijden

9 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Vakkundig ! Laagdrempelig vertrouwen

9.9
9 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima kliniek, klantvriendelijk, duidelijke en begrijpelijke uitleg en behandeling. Na veel zorgverleners afgelopen te hebben eindelijk goede behandeling.

8.9
8 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima kliniek, prima arts, prima behandeling. Kon snel terecht.

8 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Erg fijne zorgverlening, er werd goed geluisterd en kreeg een effectieve behandeling.

8 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Behandelend arts Drs.T.Wentel.1e afspraak verliep zeer bevredigend en het probleem werd gelijk aangepakt met een tot nu toe prima resultaat.Na 3 weken ter controle en tussen neus en lippen door een...

9.7
8 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele prettige en deskundige dermatoloog dr.Wentel. Personeel ook heel meelevend en vriendelijk ;kortom prima kliniek!

9.4
7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Telefonisch contact krijgen met de receptie is soms lastig, kan lang duren. Verder wel mijn complimenten voor de duidelijkheid en hulp van de assistentes. Ook mijn complimenten voor de dokter wie...

9.6
7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb alles prettig ervaren, vanaf de receptie tot de cosult tot de behandeling!

7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

aandacht,uitvoering en de vriendelijkheid van alle personeel primavoor mij geen verbetering goed zo.

7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekende ervaring. Zorg en aandacht voor de patient. Door de kleinschaligheid van de kliniek voel je je niet patient nr. zoveel. Deskundig personeel die je keurig te woord staat

8.7
7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele aardige en deskundige dermatoloog, alleen zou ik het fijn gevonden als hij alles in meer begrijpelijke taal uit zou leggen in plaats van de Latijnse benamingen. Doordat hij zo snel praatte,...

7.5
4 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Alle maar dan ook alle vragen worden uitgebreid en duidelijk beantwoord.Ook bij complicaties telefonisch goed bereikbaar met goede adviezen.Kliniek werkt nauwkeurig op tijd

2 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima behandeld aan mijn spataders bij Ceulen Kliniek! Snel geholpen, zeer uitgebreide uitleg over de operatie, prima resultaat.

9.5