Ceulen Klinieken, locatie Schiedam

Laan van Bol'es 3 A 3122 AE Schiedam
Deze locatie is onderdeel van Ceulen Klinieken

12 resultaten voor je selectie:

11 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De medewerkers zijn vriendelijk en maken af en toe een grapje. Ik voel me zeer goed geholpen en kom al jaren bij Dr. Wentel.

8.6
25 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prima uitleg door Femke vd Kreeke. In eerste instantie was ik zelf te ongeduldig m.b.t. het resultaat, maar na een consult gerustgesteld en inderdaad nog even afgewacht en het resultaat is nu prima.

9.3
26 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben deskundig geholpen door de dermatoloog. De assistentes en baliemedewerksters zijn vriendelijk en meedenkend. Er was geen wachttijd, ik kon dezelfde dag terecht!

13 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goede zorgverlening met deskundigheid. Alle personeelsleden zijn betrokken. Behandeld arts was heel duidelijk.

21 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Inschrijving verliep goed, behandelende arts was zeer duidelijk en too-the-point. Resultaat van de de behandeling was prima

9.7
7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb alles prettig ervaren, vanaf de receptie tot de cosult tot de behandeling!

30 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een heel fijne ervaring en de dermatoloog zag direct het probleem, en ik was in 4 weken van mijn infectie af waar 2 huisartsen geen oplossing voor hadden . Echt een top behandeling.

21 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kom hier helaas al jaren voor huid problemen. Wordt hier heel goed behandeld wordt goed naar mij geluisterd als ik vragen heb en bij behandeling een goede uitleg.Ik vind het een prettige omgeving...

19 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima geholpen met vitiligo door de dermatoloog van deze kliniek, samen met de huidtherapeute die de camouflagebehandeling deed.

9.9
11 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Kon op korte termijn een afspraak maken wat heel prettig was want jeuk was niet om uit te houden. Hele fijne ontvangst. En goed gevoel bij de arts die uitgebreid de tijd voor je nam om goed te...

9.3
2 februari 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Heb last van een chronische huidaandoening die af en toe de kop op steekt. Ik kan dan altijd snel terecht en de dermatoloog spuit dan iets onder de aangedane plekken waardoor mijn huid weer snel tot...

9.7

Filters