Ceulen Klinieken, locatie Schiedam

Laan van Bol'es 3 A 3122 AE Schiedam
Deze locatie is onderdeel van Ceulen Klinieken

17 resultaten voor je selectie:

17 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben adequaat en vlug geholpen bij een ernstige huidaandoening en goede nazorg en controle en vriendelijke behandeling

13 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben nu al ruim vijf jaar in goede behandeling bij specialist Drs. T.D. Wentel in Schiedam. Op de eerste plaats kan ik alles goed uitleggen en heb hij een luisterend oor. Bij een behandeling krijg...

5 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Geen verbeterpunten te benoemen. Alles gewoon bijzonder goed geregeld.

8.7
13 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Gewoon hele goede ervaring. Vriendelijk, deskundig en duidelijk

8.5
12 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima geholpen in deze kliniek. Snel geopereerd aan huidkanker en door gestuurd naar collega in ziekenhuis voor behandeling van andere plek met Mohschirurgie. Enige minpunt was het maken van...

9.7
12 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ceulen kliniek Schiedam met haar behandelend arts en personeel zou ik te allen tijde aanbevelen, wat een professionals! En tegelijkertijd super vriendelijk.

9.1
10 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundig en vriendelijk personeel en artsBijna geen wachttijden

8 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima kliniek, prima arts, prima behandeling. Kon snel terecht.

7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

aandacht,uitvoering en de vriendelijkheid van alle personeel primavoor mij geen verbetering goed zo.

9.1
7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekende ervaring. Zorg en aandacht voor de patient. Door de kleinschaligheid van de kliniek voel je je niet patient nr. zoveel. Deskundig personeel die je keurig te woord staat

8.7
4 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Alle maar dan ook alle vragen worden uitgebreid en duidelijk beantwoord.Ook bij complicaties telefonisch goed bereikbaar met goede adviezen.Kliniek werkt nauwkeurig op tijd

29 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg correct en deskundig en snel geholpen en erg tevreden en de samenwerking met alle medewerkers is erg prettig om te ervaren

27 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer persoonlijk en geweldige behandeling.

9.7
25 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De behandeling was top. Afspraken maken gaat alleen erg rommelig, zou aan nieuwe computers liggen, dus hopelijk gaat het in de toekomst beter.

9.4
12 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Geweldig geholpen Drs Wentel en zijn team .

2 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Snelle indicatie, professionele aanpak, zeer tevreden over communicatie en behandelwijze.

19 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Er is een korte wachttijd. Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is vriendelijk en lijkt niet op een ziekenhuis. Ik werd erg op mijn gemak gesteld. De arts is kundig,...

9.5

Filters