U-Clinic Bussum

Flebologiecentrum

uit 45 waarderingen

87 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
12 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Super service. Van niet eens 10 seconden kunnen staan door stekende pijn (door spataders), naar 2 uur in de bergen kunnen hiken zonder pijn. Aardige mensen, leverde perfecte zorg en stellen je gerust.

9.4
13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Heel tevreden vanwege vriendelijkheid, behulpzaamheid en geruststelling van het personeel.

8.4
13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Hele doelgerichte actie. Duidelijk, kordaat en alles liep gesmeerd.

13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik ging daar naartoe voor behandeling en dat is allemaal opgelost. Ik ben blij met het resultaat.

8.7
13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Geen wachttijd. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Kundige specialisten. Ik ben goed en snel geholpen!

7.9
13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Zeer tevreden, snel en goed geholpen op een klantvriendelijke manier.

13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik ben tevreden omdat ik goed behandeld ben en goede uitleg heb gekregen. De mensen waren ook hartstikke vriendelijk. Ze stellen je ook gerust.

13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik kon zeer snel terecht, kleine setting, geen ziekenhuissfeer, prettige en rustige arts en de kliniek was goed bereikbaar.

9.4
13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik ben tevreden vanwege de manier van informatievoorziening en de behandeling. Waar ik wel een vraagteken bij heb is de informatie over de situatie na de behandeling. Dit is naar mijn mening ook te...

13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik ben tevreden over hoe het verlopen is, alles liep vrij vlot en je werd goed opgevangen. Dus heel tevreden.

17 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en de professionele zorgverlening van de arts en assistenten. Wachttijden zijn kort, het is er rustig en dicht bij huis.

8.6
5 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Goeie uitleg van een deskundige medisch specialist en i werd onmiddellijk pijnloos geholpen aan een lastig probleem. Topkliniek! aanrader

28 april 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik kwam bij U-Clinic voor een andere klacht en door een scherpe arts werd een meer ernstige klacht ontdekt.

28 april 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Paar keer terug gemoeten doordat klachten niet helemaal weg waren. Keurig en kosteloos opgelost.

7.2
28 april 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Heel tevreden. Er was geen wachttijd en ik werd direct geholpen. Er werd direct aan een oplossing gewerkt. Verbeterpunt dat ze iets uitgebreider stil mogen staan bij voor- en nadelen van de ingreep.

7.3
28 april 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Heel tevreden want de specialist heeft veel vertrouwen gewekt en is een lief en warm persoon waardoor je je meteen op je gemak voelt. Bij terugkomen van de klachten meteen teruggegaan naar U-Clinic...

28 april 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

De behandelaar en zorgverleners zijn professioneel en deskundig. Kunnen goed uitleggen. De nadelen van de behandeling zijn echter niet duidelijk verteld. Complicaties gehad waarover ik niet ben...

7.0
28 april 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Gewoon tevreden. Ik werd persoonlijk benaderd en niet zo massaal behandeld.

28 april 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Tevreden want de kliniek is in de buurt van huis en de behandelaar is aardig.

6.9
28 april 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Tevreden met name omdat je goed, professioneel en vriendelijk benaderd wordt. Geschikte en professionele arts die goede intenties heeft om je te helpen.

8.5