Waardering van A Beautiful Balance - Barendrecht op 17 maart 2018

• Bevalling

Bij Jacqueline de volledige cursus Zwanger, fit & in balans gevolgd (10 lessen) tijdens de zwangerschap van mijn eerste kindje. Heel prettig om op deze manier wat meer voorbereid te worden op alles rondom de bevalling. Niet alleen de theoretische achtergrond, maar juist ook het actieve gedeelte sprak mij zeer aan. Voor alle niveaus (sportief gezien) zijn de oefeningen mogelijk en ze kunnen aangepast worden naar behoefte. Jacqueline is een zeer enthousiasme, warme vrouw. Vanuit haar achtergrond als fysiotherapeute (bekkenfysiotherapeute) kan zij de lessen perfect begeleiden. Bij de cursus horen ook twee partnerlessen. Niet alle (lees: bijna geen enkele) partner staat hier vooraf erg om te springen, maar uiteindelijk wordt het door veel van hen toch als nuttig en positief ervaren. Partners leren er vooral hoe ze jou het best kunnen ondersteunen tijdens de bevalling.

Bent u of werkt u voor A Beautiful Balance? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.