A Beautiful Balance

Bespreken voortgang

N.v.t.

Bereikbaarheid

Zwangerschap

Ik heb bij A Beautiful Balance de cursus Zwanger, fit & in balans gevolgd. Heel fijn om bewust een moment per week te besteden aan je zwangerschap en de voorbereiding op de bevalling. Tijdens de cursus heb ik vertrouwen gekregen in mijn lichaam en belangrijke 'tools' in handen gekregen om tijdens de bevalling te gebruiken. Dat heeft mij persoonlijk enorm geholpen en ik kan terug kijken op een positieve bevalling. Voor degenen die écht opzoek zijn naar sportbegeleiding/sportmoment tijdens de zwangerschap, kan beter een andere cursus kiezen. Deze cursus neemt een stukje work-out mee, maar dat is niet het doel en daarom beperkt. Wat wel fijn is, is dat je alle lessen en informatie ook online kunt inzien en dus ook vanuit huis oefeningen/lessen kunt herhalen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor A Beautiful Balance? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.