Waardering van Amsterdam-Centrum Fysio- en Manuele Therapie - Amsterdam op 3 oktober 2018

3.8
  • Rugpijn

Ik ben begin dit jaar hier geweest voor een behandeling. Dat liep uit op een gigantische teleurstelling. Mevrouw Wolters had geen enkel inlevingsgevoel en heeft ook geen moment het idee gewekt dat ze me aan het behandelen was. Nadat de vergoede behandelingen van mijn zorgverzekeraar waren opgesoupeerd stuurde ze me naar huis met de mededeling dat het psychisch was en dat ik aan mezelf moest werken. Later bleek dat mijn klachten wel serieus waren en uiteindelijk door een medisch specialist en goede fysiotherapie elders wel verholpen zijn. Een ingediende klacht bij de praktijk over de handelwijze van Mevr. Wolters werd verder niet serieus genomen en door diezelfde Mevrouw “afgehandeld”. Zeer teleurstellend!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsterdam-Centrum Fysio- en Manuele Therapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.