Amsterdam Fysio, locatie Korte Prinsengracht

Fysiotherapiepraktijk

Korte Prinsengracht 91 RE 1013 GR Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amsterdam Fysio

Waardering van Amsterdam Fysio, locatie Korte Prinsengracht - Amsterdam op 14 juli 2019

Rugpijn

Super, Ik had op zondag erg veel pijn. Kon niet op of neer. Belde om 10.30 uur en kon al om 14.30 uur terecht. Claire behandelde me, luisterde heel erg goed, onderzocht me zeer adequaat. Legde dingen goed uit. Heeft me meer dan goed geholpen . En ik kom nog geen eens uit Amsterdam, maar ben vanuit Kortenhoef via internet bij hun terecht gekomen. Ben geen patient van deze praktijk. Maar werd super geholpen. Ondanks dat ik een fysiotherapeut heb hier in Kortenhoef ( op vakantie ) Echt geweldig. Heel erg goed geholpen op zondag. Nu, een uur later, kan ik weer lopen, zitten enz. Heb duidelijke oefeningen meegekregen.En ik wordt niet verplicht om bij hun te blijven. Echt goed geholpen. Heel erg bedankt

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsterdam Fysio, locatie Korte Prinsengracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.