Waardering van Arnoud le Grand Fysiotherapeuten - Bunnik op 4 december 2019

9.3
  • Rugpijn

Ik ben alweer ruim een jaar volledig klachtenvrij maar had me eerder voorgenomen deze in mijn ogen geweldige fysiotherapeuten feedback te geven. Nadat ik gisteren bij een congres was van 10 jaar zorgkaart, en me daardoor extra realiseer hoe belangrijk Zorgkaart voor andere cliënten kan zijn bij de keuze voor een goede hulpverlener alsnog deze feedback. Ben zowel door Arnoud als Marc geholpen, aantal keren vanwege sportblessure en laatste keer rugklachten ten gevolge van overbelasting. Alle keren werd snel de juiste diagnose gesteld, er is persoonlijke aandacht en er wordt goed, maar zeker ook niet te lang behandeld. Waarbij in mijn ogen heel goed wordt gekeken wat niet alleen passend is bij de klachten maar ook bij de cliënt. Ik hoop dat het niet nodig is, maar mocht ik nog eens wat hebben dan kom ik hier zeker terug!.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arnoud le Grand Fysiotherapeuten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.