Waardering van Bekkenfysiotherapie Breda Rosemary van Heesewijk - Breda op 9 juni 2011

7.0

In 2009 maart bij deze bekkenbodemtherapeute tot 2011 april behandeld geweest voor urineverlies etc.Heeft goed geholpen vorig jaar 2010 toen er een mirena werdt geplaats en ik daarna heel veel pijnklachten had in het bekken etc. Heeft een gynaecoloog gebeld(mevr Kok) omdat ik bij de andere gynaecoloog (mevr Sherkary) pas heel laat kon komen. Verder heeft ze i.v.m mijn klachten contact op genomen met een gynaecoloog in Breda om advies te vragen alleen heeft ze daar nooit antwoord opgehad. Ook heeft ze dit jaar gezorgd dat ik bij een bekkenbodemgynaecoloog Mevr Steensma in Rotterdam terecht kon omdat ik in Breda bij het bekkenbodemcentrum niet goed ben behandeld door mevr Smalbraak vorig jaar 2010. Helaas heeft de behandeling niet bij mij geholpen bleef last houden van urineverlies en bekkenbodemklachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bekkenfysiotherapie Breda Rosemary van Heesewijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.