Waardering van Centrum Evers manuele en fysiotherapie, locatie Asklepios - Barneveld op 13 februari 2013

8.5

Centrum Evers te Barnveld is een professionele vooruitstrevende praktijk met wortels in de dagelijkse cultuur van de gemeenschap van Barneveld. Als deeltijdstudent Fysiotherapie mocht ik bij deze praktijk stage lopen. Een heel fijne, boeiende en leerzame ervaring. De ongedwongen sfeer, persoonlijke benadering en oprechte interesse in de mens achter de patient spreken me aan. Als dorpsgenoot voel ik me thuis in deze omgeving. De praktijk is goed georganiseerd, verdeeld over 3 locaties. Op deze manier is het centrum duidelijk in Barneveld aanwezig, herkenbaar en betrokken ook. De medewerkers staan garant voor kwaliteit en actuele scholing. De praktijk ben ik dankbaar dat ik hier in de praktijk het vak mocht leren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Centrum Evers manuele en fysiotherapie, locatie Asklepios? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.