Waardering van Centrum Evers manuele en fysiotherapie, locatie Asklepios - Barneveld op 7 februari 2013

Na verwezen te zijn door de huisarts ivm KISS-syndroom, telefonisch een afspraak gemaakt. Binnen een paar dagen kon ik al terecht met ons zoontje van 8 weken. Bij het eerste consult/behandeling al duidelijke informatie gekregen over de waarschijnlijke tijdsduur van de behandeling en waarik op moest letten. Goede communicatie, je kan er snel terecht voor een afspraak en erg toegankelijk. Maar bovenal is ons zoontje van zijn klachten af en is een heerlijk vrolijk ventje!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Centrum Evers manuele en fysiotherapie, locatie Asklepios? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.