Waardering van Centrum Evers manuele en fysiotherapie, locatie Asklepios - Barneveld op 15 februari 2013

Zeer vakkundigge mensen. Heel begaan met de andere mens. Eindelijk eens een praktijk waar je geen nummer bent maar word behandeld als mens. Veel persoonlijke aandacht en naast profesionaliteit qua werk kijken ze ook hoe je leven eruit ziet. Daar waar nodig voorzien ze je van de juiste tips of kijken met je mee om de ooraak van je probleem in de toekomst te voorkomen. Strenge regels mbt oefeningen,maar dat is ok nodig voor een goed resultaat. Zelfs een kaartje als je ziek bent sturen ze je en dat vind ik klasse. Deze praktijk verdient van mij een dikke tien

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Centrum Evers manuele en fysiotherapie, locatie Asklepios? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.