Centrum Evers manuele en fysiotherapie, locatie Zuylen van Nieveltlaan

Fysiotherapie

uit 27 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

33 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
15 november 2022 - Geplaatst door de redactie

hij komt rustig over . heeft veel ervaring , kun je overal aan merken. komt afspraken na. legt alles rustig uit.

9.9
15 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Mijn oude moeder werd serieus genomen, er werd aandacht aan haar besteed, een luisterend oor, en wat nog helpende zou kunnen zijn aangeboden

9.4
2 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Kundige met brede kennis over de behandeling. Beleefd en vriendelijk

9.6
31 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Top, super deskundigheid, begeleiding. Fijne locatie ook!

16 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Graag wil ik een reactie geven op het materiaal om te trainen op deze locatie. Het verbaasde me dat we de apparatuur na gebruik niet hoeven schoon te maken. Dat zou ik erg op prijs stellen....

8.3
1 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Deskundige mensen met een groot hart voor de zorg. Ze helpen je het beste uit jezelf te halen. En te leren leven met je beperkingen.

5 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Door uitglijden heb ik een knieblessure opgelopen. Er werd goed (door)gevraagd naar de klachten en de behandelaar had zich ook ingelezen in de door mij vooraf ingevulde vragenlijst. Tijdens de...

4 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Erg fijne therapeute en fijne praktijk. Ik liep al 2 jaar met klachten en ben daar nu zo goed als vanaf.

21 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Denise is kundig, rustig, een fijne therapeut! Legt uit wat ze doet.

31 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel vriendelijk ontvangen en goed geholpen..

23 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Net behandelt, steeds vragen hoe het gaat, bespreken wat ze gaan doen, en als het niet goed helpt doorsturen naar een collega, echt klasse

9.9
13 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Kreeg gelijk de eerste keer al tips waar ik veel aan had, gelijk minder pijn!

10 november 2020 - Geplaatst door de redactie

de praktijk is goed bereikbaar, en er kan snel een afspraak worden gemaakt. De therapeut is behulpzaam en kundig, en weet snel wat het echte probleem is.

8.6
3 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Nette ontvangstruimte, verschuldiging van zorgverlener omdat hij paar minuten te laat was, goed intake gesprek, duidelijke uitleg, ruimte voor vragen. De oefeningen helpen tot nu toe goed.

19 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik vond de ontvangst vriendelijk en voorkomend Ik vond de wachttijd in de wachtruimte niet te lang

8.6
16 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik was niet erg gemotiveerd om aan de slag te gaan met Fysiotherapie ,maar ik moet zeggen dat Jaela me snel op m,n gemak stelde ,en dat ik nu na 2x kan zeggen ,ja ik ga ervoor ,en hoop op verlichting...

19 februari 2020 - Geplaatst door de redactie

Goede deskundigen hulp en vriendelijk makkelijk afspraak maken

11 februari 2020 - Geplaatst door de redactie

Men wordt professioneel behandeld in informele sfeer.

8.7
7 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Ze luisteren en weten goed raad met de blessure