Waardering van DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Enschede - Enschede op 6 oktober 2020

8.9

na een auto ongeluk in november 2019 dacht ik niet zeuren het is pijn dat kan ik uitzetten, na 4 maanden merkte ik dat ik steeds minder en minder kon. zelfs de kleine dagelijkse dingen waren teveel ik was veranderd ook in mijn persoonlijkheid. door steeds maar weer op te bouwen op de verkeerde manier viel ik steeds harder terug. door tegen mijn werkgever te zeggen dat ik het niet meer kon, hebben zij mij doorgestuurd naar DBC. Bij de eerste ontmoeting via teams door corona, kreeg ik meteen een vertrouwd gevoel, zij kunnen mij verder helpen dacht ik. De trainingsmomenten heb ik als prettig ervaren en kon ik goed toepassen in mijn dagelijks leven. Leren je lichaam rust geven en gunnen, hierdoor merkte ik na aantal weken verschil, kon steeds weer ietsjes meer. Nu ik mijn traject heb afgerond kan ik zeggen dat ik bewuster ben geworden. het durven opkomen voor jezelf en weten waar je grens ligt. Zonder de kennis en de professionaliteit van DBC had ik niet gestaan waar ik nu sta.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Enschede - Enschede

Dank voor het delen van je positieve ervaring met ons behandelteam van DBC Enschede. Hoe mooi om te lezen hoe jij je de regie hebt genomen en hoe je aan de slag bent gegaan met je herstel, chapeau!
Uiteraard blijft het behandelteam voor je beschikbaar mocht je ergens tegenaan lopen in je verdere herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Enschede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.