Waardering van DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Assen - Assen op 15 september 2020

9.7

Er werdt samen met mij bekeken wat ik wel of niet kon doen. Men had begrip, als het een keer niet zo goed lukte. Er werdt geluisterd, wat er allemaal gebeurd was, voelde mij op mijn gemak. Zelfs in de corona tijd heb ik oefeningen thuis kunnen doen via een schema van DBC. Vond het plezierig om met Kris te werken. Ik ga er zeker thuis verder aan werken.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Assen - Assen

Dank voor je positieve bericht. Dit wordt zeer gewaardeerd. Door corona maatregelen hebben we helaas het programma iets moeten aanpassen, maar fijn om te lezen op welke wijze jij thuis met je oefeningen aan de slag bent gegaan. Gelukkig kon we vanaf mei weer trainen op locatie van DBC. Succes met je verdere herstel en mocht er iets zijn dan weet je ons te vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Assen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.