Waardering van DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Assen - Assen op 15 september 2020

9.1
  • Frozen shoulder

Op advies van de ARBO arts ben ik gestart met een multidisciplinaire aanpak. In overleg met mijn werkgever en de arts ben ik terechtgekomen bij DBC in Assen. Na de intake hadden ze een duidelijk plan opgesteld. Door zowel de fysio als de psycholoog ben ik in een half jaar tijd bijna volledig hersteld van mijn ontsteking en heb ik mijzelf opnieuw ontdekt en een update gekregen. Een periode waar ik heel dankbaar voor ben. Na ruim een jaar ziekte heeft DBC mij geholpen en heeft ervoor gezorgd dat ik zeer tevreden ben over het behandelplan en de betrokkenheid. ik heb mij volledig kunnen richten op mijn herstel.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Assen - Assen

Dank voor het delen van je positieve ervaring met DBC. Wij wensen je heel veel succes en gezondheid voor de toekomst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Assen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.