DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Zwolle

Fysiotherapiepraktijk

uit 23 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Zwolle - Zwolle op 15 oktober 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Nekpijn

Deskundige Fysiotherapeuten en Psycholoog die precies kunnen inschatten welke plan van aanpak voor jou geschikt is. Iedereen behaald op zijn manier zijn of haar doelen, ik heb geleerd te dosseren en mijn energie te verdelen, naar mijn lichaam te luisteren en vooruit te kijken. Lichamelijk ben ik sterker geworden en heb ik oefeningen geleerd die ik mijn leven lang kan gebruiken. Bedankt team Zwolle

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Zwolle - Zwolle

Dank voor het delen van de ervaring met DBC en ons team in Zwolle. Mooi hoe de maatwerkaanpak wordt beschreven en welk resultaat er geboekt is. Heel veel succes gewenst voor de toekomst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DBC- Herstel bij Letsel en Arbeidsverzuim, locatie Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.