De Beemd, Fysio- en Healthcenter

Fysiotherapiepraktijk

Werkmansbeemd 53 4907 EW Oosterhout

99 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
3 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Jullie zijn top bezig! De betrokkenheid, begrip en aandacht en de hulp bij teleurstelling of terugval is een groot pluspunt. Kan beter: Het drempeltje naar de garderobe ruimte is best hoog...

3 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de persoonlijke aandacht die door alle fysio's welke in deze praktijk werken word gegeven. Kan beter: op de zelfde voet verder gaan

9.6
3 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Patiënt gericht, professioneel, uitstekende zorg en nazorg. Kan beter: Geen verbeterpunten

2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Hele vriendelijke medewerkers, hebben goed en persoonlijk contact met cliënten. Kan beter: Ik heb niet voldoende kennis om deze vraag te beantwoorden

9.2
2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over het feit dat je het gevoel krijgt dat er naar je geluisterd wordt en het ‘vertrouwd’ voelt. Kan beter: Zou het niet weten

8.6
2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Heel betrokken en ze doet veel meer dan ze eigenlijk zou hoeven doen voor al haar patiënten Kan beter: Niets

9.7
2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijk personeel en fijne sfeer. Goede behandeling waardoor ik veel minder last van klachten heb. Goede coronamaatregelen. Kan beter: Zou ik niet weten.

2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De openheid, bereikbaar, goede behandeling. altijd beschikbaar kortom ik ben zeer tevreden

2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Een compliment voor deskundigheid, empathie , bereikbaarheid, parkeren en sfeer! Kan beter: kapstok bij de ingang.

8.9
2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Houding is top, aardig, meelevend, luisterd goed Kan beter: Voicemail afluisteren

9.1
2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het meeleven waar je vandaan komt en het revalideren bij de behandeling Kan beter: Zou het niet weten

9.1
1 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik voel me begrepen en gehoord. De behandeling is doeltreffend, professioneel en er hangt een ontspannen sfeer. Kan beter: Gewoon zo door blijven gaan.

9.9
1 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Professionele houding, warm ontvangst Kan beter: G.b.

8.6
14 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Professionele organisatie met veel ervaring en deskundigheid. Daarnaast voelt het persoonlijk, open en discreet.

2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: laagdrempelig, fijne sfeer, kundige therapeuten

2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Hij is altijd vriendelijk en opgewekt.

7.1
29 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: dat als je de eerste gesprek krijg gelijk de goede dynoge wordt verteld

9.4
28 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Laagdrempelig, flexibel, klantvriendelijk en gezellig

9.3
6 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd