Waardering van De Gouden Reael, Praktijk voor Fysiotherapie, locatie Willemsstraat - Amsterdam op 23 april 2019

8.2

Wegens complexe been- en enkelbreuk hier momenteel bezig met revalideren en ik ben hier nog niet “uit behandeld”. Ik hoop over 4-5 weken weer goed te kunnen lopen. De fysio is vriendelijk en professioneel. Ik voel mij veilig. Wat ik wel irritant vond, is toen ik de fitnessruimte verliet dat een andere fysio aangaf dat ik niet goed loop (duh) en dat ik waarschijnlijk al mijn hele leven verkeerd loop: mijn gewicht teveel op linkerbeen in plaats van (gebroken) rechterbeen en enkel. Het was de eerste week dat ik voor het eerst gewicht op mijn been mocht zetten van arts, dus geen wonder dat lopen moeizaam ging (en pijnlijk was). Ik vond het sowieso nogal bijdehand en daarnaast vond ik het nogal respectloos tegenover zijn collega fysio die immers ook de nodige ervaring heeft en ik mag hopen dat zij weet wat zij doet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Gouden Reael, Praktijk voor Fysiotherapie, locatie Willemsstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.