De Verademing, fysiotherapiepraktijk

Fysiotherapiepraktijk

Poortdijk 34 B 3402 BS IJsselstein

Waardering van De Verademing, fysiotherapiepraktijk - IJsselstein op 10 juni 2016

Rugpijn

Fysiotherapeute Liseth de Boer luistert goed naar wat de klachten zijn en gaat dan op zoek wat de oorzaken van die klachten zijn. Ze behandelt niet alleen de klacht, maar geeft ook duidelijke oefeningen mee naar huis, waardoor ook de oorzaak aangepakt wordt. Als ik nu weer last van mijn rug krijg, weet ik waar het aan ligt en heb ik oefeningen die ik weer kan gaan uitvoeren. Als het toch niet beter gaat, ben ik natuurlijk weer welkom voor een afspraak en gaan we kijken waar ik dit keer vast loop.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Verademing, fysiotherapiepraktijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.