Dijkstra Fysiotherapie Alkmaar, de Mare - 't Rak

Fysiotherapiepraktijk

Schoenmakerstraat 128 1825 CJ Alkmaar
Deze locatie is onderdeel van Dijkstra Fysiotherapie

Waardering van Dijkstra Fysiotherapie Alkmaar, de Mare - 't Rak - Alkmaar op 6 november 2018

Rughernia

Na een zoektocht waarbij ik allerlei tegengestelde adviezen van specialisten kreeg, kwam ik eindelijk bij een behandelaar die een duidelijke oplossing zag voor mijn dubbele heria. De oplossing bestond niet uit injecties of operaties, maar uit een goede en gedegen methode waarbij het vertrouwen in het eigen herstellend vermogen vh lichaam voorop stond. Naast een goede uitleg vd oefeningen word ik als client serieus genomen en eigenaar gemaakt van mijn eigen herstel proces. Ik leer hoe de problemen zijn ontstaan en hoe ik dmv oefeningen invloed kan uitoefenen op mijn klachten. Door dit eigenaarschap kan ik ook in de toekomst invloed blijven uitoefenen op mijn rug en een teruval voorkomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijkstra Fysiotherapie Alkmaar, de Mare - 't Rak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.