Waardering van Doornbos Fysio Groep, locatie Struyckenplein - Breda op 19 augustus 2013

9.5

Al tientallen jaren loop ik met rugklachten en heb ik diverse fysiotherapeuten bezocht voor deze klacht. Op aanraden van een orthopeed uit het ziekenhuis ben ik verwezen naar Doornbos Fysio Groep. Met veel wantrouwen volgde ik dit advies op. Bij locatie Sonsbeeck werd ik voor mijn gevoel voor het eerst goed uitgehoord en met behulp van metingen werd de belastbaarheid van mijn rug gemeten. Ik ben een trainingstraject gestart welke ik met zeer goed resultaat heb afgerond! Ik heb alleen nog na langdurig zwaar tillen last en verder nergens meer bij! Complimenten voor Raimon welke elkle keer weer een antwoord op mijn vraag had en mijn rugklachten verholpen heeft!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Doornbos Fysio Groep, locatie Struyckenplein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.