Eric Scholtes Osteopathie Gouda

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Mondaandoeningen

Helaas een minder goede ervaring met mijn baby van een paar weken. Baby’s kunnen volgens deze osteopaat geen pijn voelen tot de leeftijd van een jaar, omdat ze dit anders ervaren. Dit werd vroeger inderdaad zo gedacht, maar is allang achterhaald. Zelfs in de baarmoeder ervaren baby’s al stress en kunnen pijn voelen. Mijn kleine werd zo aan zijn been naar beneden getrokken op de behandeltafel (hij lag er niet goed voor). Ik kreeg te horen dat als hij huilde dat zeker niet door de behandeling kon komen. Daar had hij geen last van. Ze kunnen het je alleen zelf niet vertellen dus ik vond dat toch wat makkelijk. Bij alle baby’s zouden de klachten altijd dezelfde lichamelijk oorzaak hebben en er werd dan ook niet gericht onderzocht of behandeld op basis van ons verhaal. Na de behandeling hebben we geen verbetering gemerkt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eric Scholtes Osteopathie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.