Waardering van ESP Centrum - Gennep op 12 juni 2015

9.2
  • Botaandoeningen

Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling bij ESP. Ik kom daar al meer dan 8 jaar. Ik heb 1x per week een behandeling van Erwin Janssen de haptonoom en ik krijg  2x per week begeleiding bij medische fitness. De fitness wordt vaak begeleid door stagiaires, die weer begeleid worden en aangestuurd door de behandelende therapeut. Ik heb al vele mensen geadviseerd om naar ESP te gaan, je wordt er goed begeleid en het is daar ook gezellig met een kopje koffie en de grappen en kletspraatjes zowel van de therapeuten als met mede sporters of patiënten of hoe je ze ook noemen wilt. Erwin krijgt van mij een dikke 10 want hij weet me iedere keer na een terug val weer op te peppen met een behandeling en een motivatie praatje..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ESP Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.