ESP Centrum

Fysiotherapiepraktijk

uit 9 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van ESP Centrum - Gennep op 14 februari 2020

Ik kom al enkele jaren met plezier trainen bij ESP, echter de laatste maanden missen we Toine wel op de vrijdagmorgen. Zijn betrokkenheid maar vooral zijn kennis. Ik vond het heerlijk trainen onder hem, het is iemand die altijd interesse in je toont en accuraat met je aan de slag gaat en oplossingsgericht denkt en dat vaak met een snel resultaat. Het is een lieve empathische man die altijd alles geeft. Soms zijn er mensen met extra talenten en dat is Toine overduidelijk. mis zijn betrokkenheid, humor en leuke efficiënte trainingen. Daarnaast moet me van het hart dat jullie de zaal prachtig hebben gemaakt. De ruime opzet is prettig, ga zo door ESP met jullie ontwikkelingen !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ESP Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.