FriskFysio Amstelveen Kostverlorenhof

Fysiotherapiepraktijk

Eleanor Rooseveltlaan 102 1183 CL Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van FriskFysio
Openingstijden
Gesloten
maandag
dinsdag

74 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
6 juli 2020 - Geplaatst door de redactie

Behandeld door Daan, beviel uitstekend!

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk FriskFysio Amstelveen Kostverlorenhof - Amstelveen

Altijd leuk om zo'n positieve reacties te mogen ontvangen! Ik geef de complimenten door aan Daan. Groetjes Frisk
13 maart 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik had heel veel pijn met lopen door een peesontsteking in mijn linkerheup. Na vijf behandelingen in iets meer dan twee weken is de pijn verdwenen en kan ik pijnvrij op vakantie gaan.

Dank voor deze positieve reactie, dit waarderen we enorm. Wat fijn dat de pijn zo snel verdwenen is en u nu pijnvrij op vakantie...
9.8
11 maart 2020 - Geplaatst door de redactie

Goede en snelle vakkundige zorg. Geholpen door Daan

Wat fijn om te horen. Dank voor deze waardering! Ik zal het bericht doorgeven aan Daan.
26 februari 2020 - Geplaatst door de redactie

Ben heel goed behandeld door Marc en daarna door Daan

Fijn om te horen dat Marc en Daan je goed hebben kunnen helpen, ik zal het compliment doorgeven. Dank voor deze hoge waardering!
9.2
8 februari 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over betrokken professionele medewerkers. De locatie is goed. De praktijk is schoon.

Dank voor je positieve waardering! We stellen dit enorm op prijs.
29 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Goed Mn schouderklachten behandeld

Hartelijk dank voor deze waardering! Erg fijn om te horen dat je schouderklachten goed zijn behandeld.
8.5
18 december 2019 - Geplaatst door de redactie

Fijne en deskundige behandeling, Daan denkt mee en durft ook buiten de boekjes te denken

Erg fijn om te horen, dank voor de waardering! Ik zal er voor zorgen dat Daan dit te horen krijgt.
15 november 2019 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden en goed geholpen. Ook fijn om tips voor thuis mee te hebben gekregen.

Dank voor de positieve reactie en waardering. Erg fijn om te horen!
6 november 2019 - Geplaatst door de redactie

Prettige fysio. Ben goed geholpen en mijn klachten zijn zo goed als weg

Fijn om te horen dat de klachten zo goed als weg zijn en dank voor deze waardering! We horen het graag als we in de toekomst nog...
24 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik ben door Daan fantastisch goed geholpen en zeer tevreden over de behandeling en communicatie. Een echte aanrader.

Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent! Ik zal het bericht door geven aan Daan. Dank voor de waardering.
7 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Prima behandeling gehad. Klachten waren snel voorbij.

Dank voor deze hoge waardering! Erg fijn om te horen dat de klachten snel voorbij waren.

Heel fijn dat Daan je zo goed heeft kunnen helpen! Dank je wel voor deze waardering.
9 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Daan is een kundige therapeut die goede uitleg geeft en stimuleert om te oefenen. Heel prettig: ik ging snel vooruit en de klachten verdwenen.

Fijn om te horen dat de klachten zijn verdwenen en dank voor de reactie! Ik zal zorgen dat Daan dit mee krijgt.
9.8
6 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Na 5 jaar pijn gehad te hebben met een piriformissyndroom, kom ik uiteindelijk bij Kelsey Wiersma. Wat een lieve, jonge vrouw. Ze is zeer vakkundig, heeft mij behandeld met dry needling en met...

Ontzettend fijn om te horen! Ik zal het bericht door sturen naar Kelsey. Dank voor deze waardering, dit stellen we enorm op prijs.
30 juli 2019 - Geplaatst door de redactie

Vanwege mijn hooikoorts was ik op zoek naar een alternatief als oplossing. Hierbij kwam ik uit op Medical Taping wat door de fysio therapeut is gedaan en met succes.

Dank voor de positieve reactie! Erg fijn om te horen dat medical taping succesvol was voor je hooikoorts klachten.
16 mei 2019 - Geplaatst door de redactie

Tip top! Hartelijk dank Frisk

Dank voor je waardering! Fijn dat je zo tevreden bent. Een hele dikke 10 :). TOP! mvg team Frisk

Wat fijn dat je zo tevreden bent. We waarderen het zeer dat je een reactie hebt geplaatst.
8.8
3 april 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik had acute problemen op een zaterdag en er werd geregeld dat ik dezelfde dag nog behandeld kon worden, top service! Naast de flexibiliteit en de service ben ik ook erg tevreden over de behandeling.

Graag gedaan! En dank je wel voor je reactie. Altijd fijn om te lezen hoe tevreden een client is.
29 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik heb goede oefeningen gekregen, dryneedeling , losmaken bij schouder/nekklachten waar ik al bijna 3jaar mee liep. Nu geen pijnstilling meer en door goede oefeningen zijn de klachten met 80%...

Dank je wel voor je reactie, altijd fijn om te lezen hoe tevreden je bent.
9.5
16 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Deskundig, vriendelijk, geeft vertrouwen, kwaal echt opgelost.

Wat ontzettend tof dat je ons zo waardeert. Dank je wel!