Fysio Barendrecht

maandag
7:30 - 20:00

32 resultaten voor je selectie:

18 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede persoonlijke behandeling, die er zelfs voor heeft gezorgd dat ik binnen drie maanden af was van een klapvoet, die volgens neurologen nauwelijks te genezen zou zijn. Oefeningen voor onderrug...

16 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goed geholpen bij mijn gescheurde enkelbanden. Behandeling liep vlotter dan ik vooraf gedacht had.

16 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Teverden met de service van Fysio Barendrecht. Ik heb geen last meer van mijn vervelende schouderblessure. Dry Needling hielp eenorm.

16 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Supersnel van mijn klachten (nekpijn) af.

11 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg tevreden over het eindresultaat. Fijne therapeut

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysio Barendrecht - Barendrecht

Bedankt voor de feedback. Dat waarderen wij enorm. Fijne dag!
9.7
8 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Door het thuiswerken kreeg ik klachten aan mijn nek. Deze nekklachten verdwenen door goede therapie, oefeningen en Dry needling.

9.4
11 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goed vriendelijke en effectief geholpen bij Fysio Barendrecht!

11 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De behandelingen vond ik erg prettig.

9.9
5 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Alles was heel goed! Vandaar mijn hoge waardering.

5 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Hele mooie praktijk op het dorp in Barendrecht. Binnen de kortste keren minder tot geen last meer van mijn onderrug!

5 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kon met mijn knieklachten snel terecht bij Fysio Barendrecht. Het is een zeer mooie praktijk en een deskundigen fysiotherapeut.

4 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Super praktijt! alles goed geregeld.

30 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Erg blij met deze fysiotherapiepraktijk vlak bij mijn huis! Mijn eerste bezoek was top.

30 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben door Patrick behandeld aan mijn schouder. Ik kon mijn sport niet meer optimaal uitvoeren. Door de oefeningen die ik braaf uitvoerde en de begeleiding ging het snel weer de goede kant op. Nu...

28 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Na mijn enkelbreuk was het nodig om onder begeleiding van een fysiotherapeut weer te oefenen met lopen. Ik vond het een prettige samenwerking en ben bijna weer op mijn oude niveau.

28 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mede door de hockey een vervelende lage rug blessure opgelopen. Nadat ik snel terecht kon bij Fysio-Barendrecht stond ik binnen 4 weken weer op het veld. Ik ben erg blij met het behandelproces van...

28 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Het is een erg prettige praktijk met voldoende parkeermogelijkheden. Ik kon snel terecht en werd erg vriendelijk en deskundig behandeld aan mijn klacht.

20 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik had erg last van mijn rug tijdens mijn werk. Na de behandeling en het herhalen van mijn oefenprogramma kan ik nu weer pijnvrij werken.

9.7
20 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne manier van behandelen. Erg nette praktijkruimte. Vriendelijk personeel. Erg tevreden.