Waardering van Fysio Donders - Arnhem op 4 december 2019

4.0

Onvriendelijke medewerkers bij de receptie. Bij het eerste bezoek liep ik naar de receptie, ik werd op een verveelde manier aangekeken. Ik vroeg of ik mij moest melden, en ik kreeg onbeschoft antwoord. Ook probeerde ik deze afspraak per e-mail te maken omdat dit op de website stond, kreeg een kort antwoord terug dat ik toch moest bellen. De fysiotherapeut kwam mij 20 minuten te laat uit de wachtkamer halen waardoor ik de plannen van de rest van de avond heb moeten annuleren. Ook heb ik niet veel aan de afspraak gehad. Verbetertips: vriendelijk personeel aannemen die er zin in hebben, het beter naleven van de agenda door de fysiotherapeut.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysio Donders - Arnhem

geplaatst op 4 december 2019

L.s,
Bedankt voor uw reactie. Ik vind het vervelend dat uw ervaring niet goed is verlopen. Graag zou ik met u willen kijken wat er precies gebeurd is in dit specifieke geval met de secretaresse. Wij hebben een online afspraken systeem, maar bellen altijd graag u op, om samen met u te kijken of de therapeut die u heeft geselecteerd ook het beste past bij uw klacht zodat er geen behandelingen verloren gaan.
Ons streven is niet om uit te lopen en bespreken dit ook altijd met onze medewerkers. Graag wil ik met u in contact treden om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren met deze 2 specifieke medewerkers.
Met vriendelijke groet, Jurian Donders

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio Donders? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.