Waardering van Fysio Eray - Eindhoven op 14 januari 2021

• Meniscusletsel

Eray is een zeer behulpzame en proffesionele therapeut. Hij geeft advies op maat en legt precies uit hoe hij de behandeling gaat uitvoeren. Ook legt hij goed uit waarom er een bepaald techniek juist helpend is bij een specifiek klacht. Ik vond dat hij mij goed opweg heeft geholpen en we hebben samen altijd vooruitgang in de gaten gehouden. Ook tijdens het uitvoeren van bewegingen werk Eray erg secuur. Hij houdt een oog op klachten waaebij hij toch wel motiveert om de opdrachten zo goed mogelijk uit te voeren. Ik vond het bijna jammer dat mijn traject was afgerond. Dit omdat ik het me bij de therapeut echt thuis voelde. (Niet op een onproffessioneel manier natuurlijk) Ik ben erg tevreden over Eray en raad hen daarom zeker aan anderen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio Eray? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.