Waardering van Fysio-fit Stams - Terneuzen op 9 november 2017

Vanwege bekkenproblemen na een bevalling ben ik bij Fysio-fit Stams terecht gekomen. Ik ben zeer tevreden over zowel het traject van behandeling als het eindresultaat. Er werd echt de tijd genomen om tijdens het behandelen ook naar mijn verhaal te luisteren. De oefeningen die ik heb gekregen zijn bruikbaar en uitvoerbaar. Tijdens mijn tweede zwangerschap ben ik opnieuw begeleid vanwege mijn bekken. Ik heb het vertrouwen in mijn lichaam (en ook voor de bevalling die er aan zou komen) terug gekregen. De behandeling is nu ongeveer 2 maanden afgesloten, de bevalling 3 weken geleden is meegevallen. Ik kon na de bevalling vrij direct beginnen met de oefeningen, gebruik de oefeningen nog steeds en merk weer verbetering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio-fit Stams? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.