Fysio In Huis

woensdag
donderdag

179 resultaten voor je selectie:

14 januari 2022 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aandacht, hartelijkheid en (heel belangrijk) de kundigheid. Kan beter: Zou ik niet weten.

8.9
10 januari 2022 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: We waren zeer tevreden in de omgang en de hulp die ik heb gekregen!!het was zeer zeker heel erg positief!!bedankt voor de reuze goede behandeling!! Kan beter: Ik zou het werkelijk niet...

8.3
5 januari 2022 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik vind alles goed. Ik zou niets kunnen benoemen wat hij beter zou kunnen doen. Ik heb veel vertrouwen in zijn deskundigheid. Kan beter: Ik weet het niet.

5 januari 2022 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De therapeut is goed voor de cliënten. Ze tonen belangstelling. Kan beter: Ik zou het niet weten

3 januari 2022 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben blij dat mijn vrouw weer zo snel kon lopen thuis met haar rollator

9.9
27 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Legt alles rustig en heeft geduld en in mijn geval was dat heel prettig. Kan beter: niets

9.8
23 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat er een gezellige meegaande en begripvolle sfeer heerst, waarbij je als client jezelf volledig kan zijn.

21 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze zijn bedreven, vakkundig, luisteren goed, effectief, makkelijk te bereiken en vriendelijk

15 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: denkt mee o.a. voor de operatie leren met krukken te lopen

10 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het is altijd gezellig, maar er wordt ook altijd hard gewerkt,

9.6
25 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Klacht is serieus genomen en ik ben goed geholpen. Deze fysiotherapeut zal ik zeker aanbevelen.

9.6
25 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Erg duidelijk, vriendelijk en behulpzaam

17 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: To the point, pakt alles aan en geeft duidelijk uitleg wat er gedaan moet worden Kan beter: Nvt

17 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik vond het fijn dat hij aan huis kwam en dit ging erg goed. Ik kon niet naar de praktijk komen, maar kon thuis toch genoeg oefenen met mijn oefeningen. Kan beter: Er kan niets beter

14 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Iedere behandeling wordt hard gewerkt aan vooruitgang. Er wordt echt gekeken naar behandeling op maat. De motivatie wordt aan alle kanten gestimuleerd. Bij afwezigheid is er vervanging....

10 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Heel snel hersteld en goede oefeningen meegekregen. Kan beter: N.v.t

9 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het meedenken en het enthousiasme

3 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De totale benadering en dienstverlening. De omgang met mij vond ik uitmuntend. Dit hebben wij nog niet eerder zo ervaren. Kan beter: Niets.

1 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De behandeling was prettig en ik voelde me beter toen ik wegging Kan beter: Geen kommentaar