Fysio LifeStyle Weert, locatie Houtstraat

Fysiotherapie

uit 76 waarderingen

221 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
17 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Ben uitstekend geholpen met het terug krijgen van mijn vertrouwen en mijn conditie. Heel erg bedankt Lucienne en andere medewerkers.

9.7
17 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Goede samenwerking,,luisterd goed wat de klachten zijn,,prima behandeling

7.9
19 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijke benadering, correcte uitleg, goede behandeling.

9.9
6 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Super fijne fysiotherapie praktijk, professioneel en deskundig, elke fysiotherapeut heeft zijn eigen expertise waardoor er altijd wel iemand is die past bij de patiënt. Erg ontspannen en prettige...

6 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Hele fijne praktijk met top therapeuten!

6 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Bij klachten snel aan de beurt, als behandeling beter bij een collega past dan wordt er direct geschakeld zodat je de juiste therapeut krijgt voor behandeling.

6 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Kirstie is een enthousiaste en deskundige fysiotherapeute die me goed behandeld heeft en adviezen gaf.

8.9
1 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Wat is er nou beter als je na gemaakte afspraken aan je lijf het gewenste resultaat vindt. Geweldig!

8 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Na aanmelding was ik snel aan de beurt en werd er na het eerste consult een goed behandelplan opgesteld wat mij vertrouwen gaf. Er wordt vooral in mogelijkheden gedacht!

9.6
4 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

klacht werd serieus genomen, behandeling was goed en doelmatig.

26 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Mijn eigen behandelaar heeft regelmatig met collega's overleg gehad en ook naar andere behandelaars doorverwezen.

25 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kon snel terecht voor een behandeling voor een chronische schouderblessure en ben daarna succesvol behandeld. Het contact met Fysio LifeStyle Weert ging soepel en ik kon tijdens mijn behandeling...

19 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

goede begeleiding en uitleg omtrent mijn klachten

9.9
13 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Er was ene goede service en ik werd snel geholpen. Helaas moet ik binnenkort nog een keer terug.

9.4
8 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Prima toelichting op de problematiek en hoe dit te bestrijden.

30 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over benadering, behandeling en mogelijkheid tot overleg of vragen stellen

8.9
26 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Er werd verder gekeken dan de klacht waarmee ik kwam, waardoor het behandelvoorstel anders was dan ik had verwacht. Ondanks de uitleg en de logica van het verhaal was ik daar eerst wat sceptisch over...

9.3