Fysio-manuele therapie De Hofstede

Fysiotherapiepraktijk

Wilhelminalaan 106 B 6641 KN Beuningen

295 resultaten voor je selectie:

24 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: vriendelijke medewerkers die luisteren naar je wens hoe de behandeling in te zetten op de dag dat ze komen, denken mee en geven daar waar nodig advies, fijne samenwerking

22 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Prima en vertrouwde opvang voor mijn vrouw, die lijdt aan dementie. Kan beter: Houden zo.

8.7
18 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben zeer blij met de begeleiding! Vooral het traject om er achter te komen waar het probleem zit was echt super goed en heel erg fijn voor mij! Geweldig bedankt voor jullie hulp!!!

17 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Luister goed en geeft gerichte oefeningen mee. Kan beter: Meer ruimte voor de oefeningen.

8.7
16 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Op en top behandeling waar ik super blij mee ben.

11 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Er wordt zeer goed gecommuniceerd

9.6
9 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: deskundigheid en ook overleggen

8.6
8 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mijn fysiotherapeut is heel betrokken, denkt heel goed mee, is zeer professioneel en er heerst een zeer prettig klimaat in de praktijk! Andere fysiotherapeuten willen je altijd helpen daar...

9.3
4 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden en zou niet weten wat er aan de behandelingen veranderen moet

9.7
3 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mijn klachten zijn serieus genomen . Ik ben goed geholpen . Verwijzing medicatie via huisarts hebben ze ondersteund en onderbouwd. Vriendelijk sociale therapeut

11 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zeker tijdens de coronaperiode veel aandacht hiervoor. Top dat fysiotherapie doorgang kon vinden. Waardering voor de medewerkers.

10 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De vakkundigheid luisterend oor ook de assistente

9.8