Waardering van Fysio Masters Eemnes - Eemnes op 3 april 2019

9.7
  • Rughernia

Professionele aanpak en snel resultaat. Voordat ik bij Fysio-masters kwam had ik al verschillende therapieën en behandelingen elders gehad maar helaas had dit niet het gewenste resultaat. Ik had de hoop op volledig herstel van mijn hernia al een beetje opgegeven en mij erbij neergelegd dat ik bepaalde werkzaamheden of sporten niet meer zou kunnen doen. Samira heeft mij enorm geholpen en na een paar behandelingen had ik meer bewegingsvrijheid. Er zitten nu zeker weer pijnvrije dagen tussen en wanneer ik een terugval heb kan ik altijd heel snel terecht zodat ik erger voorkom. Super tevreden over deze praktijk en absoluut aan te raden aan iedereen die nog twijfelt of nu met rugpijn doorloopt.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysio Masters Eemnes - Eemnes

Beste patiënt, behalve dat ik erg blij ben u te kunnen helpen, wat fijn om dit te mogen lezen. Groeten Samira

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio Masters Eemnes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.