Fysio Masters Eemnes

maandag
dinsdag

Waardering van Fysio Masters Eemnes - Eemnes op 22 oktober 2019

Rugpijn

Voor de 1e keer gebruik moeten maken van Fysio / Manuele Therapie. Met veel pijn in mijn onderrug op een zaterdagochtend gebeld met deze specialisten. Doordat ik echt veel pijn had werd er tussen de patiënten door een klein kwartiertje vrijgemaakt voor een korte behandeling. Ik werd erg vriendelijk ontvangen door de medewerkster en in een kwartier tijd zorgde zij ervoor dat de pijn een stuk minder werd. Na 2 vervolgafspraken gehad te hebben had ik geen behandeling meer nodig, maar als ik nog eens last van mijn rug heb kom ik zeker bij deze praktijk terug. Ik kan Fysiomasters iedereen aanraden. Nogmaals dank!

Reactie van/namens Fysio Masters Eemnes - Eemnes

Hartelijk dank voor deze lovende woorden. Waar we erg blij van worden is dat we uw rugklachten konden verhelpen op zaterdag morgen! Groet van heel team Fysio Masters.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio Masters Eemnes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.