Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Amersfoort

Groningerstraat 172 3812 EG Amersfoort
Deze locatie is onderdeel van Fysio Physics Fysiotherapie

23 resultaten voor je selectie:

21 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het kamertje was een soort server ruimte beetje gek maar therapie was prima

7.7
22 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: gaan efficiënt te werk in relatie met alle betrokken spiergroepen Kan beter: niet de therapeut maar de organisatie zou een wat betere ruimte moeten huren

9.4
9 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede begeleiding bij een goed gesprek!

8.6
1 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Marianka is altijd goed gemutst, heeft humor, ze geeft advies waar ik wat mee kan, neemt mij serieus. Kortom, mijn therapeut. Kan beter: Behandelkamer voorzien van airco

27 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Boek goede voor uitgang. Heb ook al veel cliënten opgegeven om hun behandeling naar jullie verwezen.

8.3
6 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Fijn dat de kracht in mijn knie niet verder afgenomen is! Kan beter: Iets warmere handen

9.6
18 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Luistert goed en speelt goed in op situaties. Bijvoorbeeld: aanpassingen wanneer iets moeizaam of juist gemakkelijk gaat.

9.3
25 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De getoonde interesse en de humor waarmee soms pijnlijke behandelingen dragelijk werden

9.8
13 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Oefeningen voor thuis meegeven om de klacht te voorkomen

24 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik word behandeld door Job Bannink, Fysio Physics Amersfoort. Heb nu 5 behandelingen gehad. Ik ben er nog niet hoor. Is een oud pijnlijk probleem. Maar wat een verschil nu al. Job is een aardige,...

16 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Bij afspraak die als intake werd gefactureerd is geen onderzoek gedaan. Lijkt mij wel noodzakelijk om juiste therapie te starten. Openingstijden op site komen niet overeen met werkelijke...

3.0
26 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goede ervaring met de therapeut. Kon snel terecht voor behandeling en goede advies erna.

30 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De fysiotherapeut was prettig in de sociale en communitatieve omgang.Elke vraag van mij werd beantwoordt en voor mij werd er duidelijk wat ik kon doen aan mijn blessure.

10 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

[prettige behandeling door de fysiotherapeut. Luistert goed , denkt mee, is vriendelijk en boekt vooruitgang.

7.8
19 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Na jarenlang knieklachten te hebben gehad bij Dirk Jan Lenting in Amersfoort terecht gekomen. Boven iedere verwachting in 6 behandelingen van mijn klachten afgekomen. Helemaal top!

9.7
25 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Het litteken op mijn buik was verkleefd, waardoor ik last had van mijn rug. Na ongeveer vier behandelingen was ik rugklachten vrij en hebben we het litteken preventief verder behandeld. Ik ben zeer...

9.3
25 april 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Goede anamnese , diagnose en behandeling

9.5