Waardering van Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Apeldoorn, Ambachtsveld - Apeldoorn op 9 april 2019

9.5
  • Rugpijn

Ik ben hier beland na twee jaar gelopen te hebben met structurele rugklachten. Bij zitten en staan altijd ernstige verkrampingen in de rug. Sporten was hierdoor niet meer mogelijk. Hiervoor in 2 jaar bij 4 fysio's geweest maar geen verbetering. Fysiotherapeut Martin Wiegman heeft de oorzaak aangepakt in plaats van symptomen te bestrijden. Door testen uit te voeren heeft hij de gewrichten anders ingestuurd. Na 1 behandeling al 90% klachtenvrij. Vervolgens nog een paar behandelingen gehad om het volledig klachtenvrij te krijgen. 3 maanden later ben ik nog steeds klachtenvrij. De fysio luistert goed naar de klachten en legt vervolgens zeer goed uit wat voor behandeling hij geeft en wat het resultaat daarvan zou moeten zijn. Hij neemt mij dus mee in het proces. Ik kan het iedereen aanraden.

Bent u of werkt u voor Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Apeldoorn, Ambachtsveld? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.