Waardering van Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Den Bosch, Oude Vlijmenseweg - 's-Hertogenbosch op 25 november 2018

3.0
  • Rugpijn

De fysiotherapeut is top en coulant. Ik kwam na 5 maanden terug met dezelfde klachten en volgens dit bedrijf moet ik opnieuw intake en onderzoek kosten betalen. Onder het mom van "dat is standaard na 3 maanden niet in behandeling te zijn geweest". Wat een flauwe kul. Dus ik betaal 2x de normale kosten voor een behandeling. De fysiotherapeut in kwestie wilde dit niet factureren. Omdat die persoon in kwestie wél weet hoe je klanten moet behandelen. Dit bedrijf is geen aanrader. De manier van werken is alleen maar gericht op geld verdienen. De klant wordt in de kou gelaten. Niet naartoe gaan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Den Bosch, Oude Vlijmenseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.