Waardering van Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Den Haag, Fit All Day Leidschenveen - Den Haag op 6 augustus 2012

Bij het binnen lopen van de sportschool om te informeren naar de fysiotherapeut, kon ik even wachten en gelijk terecht. De volgende dag kon ik al komen voor een afspraak. Hoewel ik verwachte dat ik niet snel weer goed zou kunnen lopen, loop ik zelfs binnen 1 week zonder krukken in huis, en buiten voor de zekerheid 1 kruk mee. De deskundigheid van het verder kijken, wat er aan de hand is, in mijn geval de enkel waardoor ik last kreeg van de knie. Die nu ook verholpen wordt. Ik ben erg blij met de tot nu toe behaalde resultaten, en heb alle vertrouwen erin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Den Haag, Fit All Day Leidschenveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.