Waardering van Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Goes - Goes op 1 juli 2019

Mijn ervaring met deze fysio is een 10 waard.,32 jaar alle fysios gehad rug training medicijnen,bedrust,ziekenhuisopnamen noem maar op,geen baat! Ik ben nu drie jaar in behandeling eerst 2x in de week daarna 1x in de week nu ga ik nog 1x in de 4 soms 6 weken.Voor verschillende aandoeningen.Vanaf de 1,e behandeling voel je al vermindering van pijn .ik slik ook bijna geen pijnstillers meer .alleen tegen de tijd dat het weer nodig is voor een behandelingKon vanwege schouder klachten mijn arm niet meer omhoog krijgen nu in de lucht recht naar boven .vanwege rugklachten kon ik bijna niet lopen nu 10km zou nog veel meer kunnen vertellen ik ben blij dat ik deze therapy gevonden heb !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Goes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.