Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Gouda

Thorbeckelaan 2 2805 CA Gouda
Deze locatie is onderdeel van Fysio Physics Fysiotherapie

13 resultaten voor je selectie:

16 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De deskundigheid en sfeer geven je een vertrouwd gevoel Kan beter: Meer informatie en oefeningen meegeven om thuis ook te oefenen en om ervoor te zorgen dat je uiteindelijk zonder fysio kan

7.1
12 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze doen hun best Kan beter: Nvt

8.3
22 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Deskundig, vrolijk, betrokken en echt een super fysio!

9.7
13 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Professioneel Betrokken Adviseren

8.6
11 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Deskundigheid. Betrokkenheid. Kan beter: Ik vind de sport mogelijkheid op deze nieuwe lokatie (Thorbeckeplein) heel beperkt.

9.7
3 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke zorgen, ze denken met je mee en zoeken een passende oplossing voor elke situatie

8.3
20 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundig personeel, helpen je echt van je ongemakken af. Zelfs geen operatie nodig, bij een gescheurde knieband! Mijn twee behandelaars zijn beide toppers.

8.7
6 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Helaas is er een wachtlijst, ze zijn druk bezig om het z.s.m. op te lossen. Maar de wacht was het wel waard. Tamara naam alle tijd voor mij, ze is deskundig, duidelijk en vriendelijk. Nog nooit...

9.5
18 februari 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Tamara krijgt een 10 + maar het hok waar ze moet werken is schandalig. Ze heeft geen raam om te luchten en ik denk dat het levensgevaarlijk is qua brandveliigheid. Er kan maar een deur open, ze...

7.8
27 november 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Er is goed geluisterd naar mijn klachten om zo vast te kunnen stellen waar ze vandaan kwamen. Samen hebben we gekeken wat het beste werkte om de oorzaak snel weg te kunnen nemen.

7.5

Filters