Waardering van Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Kudelstaart - Kudelstaart op 12 mei 2015

9.8
  • Rugpijn

Hallo, na jarenlange pijn in rug (hernia) en 3 buikoperaties plus een operatie aan mijn oor speeksel klier heb ik ook nog een schouder slijmbeurs ontsteking gekregen. Na 3 maanden pijn heb ik het gehad. Ik kreeg een injectie in mijn schouder en naaldjes in mijn rug van mijn fysiotherapeut in mijn eigen woonplaats. Toen heb ik fysio physics gevonden op het internet. Ik heb nog steeds pijn en een lelijke litteken op mijn gezicht. Ik las dat ze daarmee ook kunnen helpen. Ik heb gisteren gebeld voor een afspraak en vandaag kon ik al. Ik ben net terug van Twan. Ik moet zeggen dat het werkt. De techniek wat ze hier gebruiken ken ik nog niet. Had ik het maar eerder gedaan dacht ik. Dit zou verplicht moeten worden na elke operatie. Ik heb weer hoop om pijn vrij te leven. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Kudelstaart? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.