Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Utrecht, Leidsche Rijn

Fysiotherapiepraktijk

Louis Armstronglaan 7 3543 EB Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Fysio Physics Fysiotherapie
Er is 1 waardering

Waardering van Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Utrecht, Leidsche Rijn - Utrecht op 7 april 2017

Zowel karl noten als daphny magendans zijn zeer begaafde therapeuten. karl stelde de diagnose en daphny en karl behandelen mij zeer professioneel. Gelet op mijn chronische probleem is er zeer veel onderling overleg steeds met als doel de voor mij beste oplossing te vinden. Toppers, allebei, omdat zij ook aangeven wanneer iets buiten hun scope ligt en zoals in mijn geval een doorverwijzing naar een kundig orthopedisch chirurg helaas noodzakelijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Utrecht, Leidsche Rijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.